Deo grupe sajtova zaposlise.rs
Najsrećniji je onaj ko svoj talenat otkriva svojim radom...

Posao promotera/promoterki

Za posao promotera/promoterki se ne trazi posebno formalno obrazovanje. Dovoljno je da osoba poseduje sledece osobine :

- Komunikacija
- Tolerancija
- Snalazenje u svim situacijama
- Pristojan izgled
- Posedovanje prodajnih vestina

Sta znaci biti promoter/promoterka?
Osoba koja se angazuje kako bi potencijalnom kupcu saopstila prodajnu poruku osobe ili organizacije, koja prodaje neki proizvod ili uslugu.

Posao promotera / promoterke zahteva pozitivnu komunikaciju kroz koju se potrosacu predstavlja proizvod koji promovise.

Promoter bi trebalo da bude dobro informisan o proizvodu ili usluzi kompanije koju predstavlja, kako bi potrosaci dobili sve potrebne informacije u smislu karakteristika promovisanog proizvoda.

POSAO HOSTA / HOSTESE

Host/hostesa je komunkativna osoba,prijatnog izgleda ,koja se angazuje za dogadjaje razlicitog tipa.

Za posao hosta/hostese mogu konkurisati osobe oba pola.

Zaduzenja hosta/hostese su:

- pozdravljanje i upucivanje gostiju sajma ili konferecije
- pruzanje trazenih informacija
- prijatna i ljubazna komunikacija.

Mogu imati jos zaduzenja i aktivnosti npr. Uloga koordinatora ,domacina nekog dogadjaja ili moderator.

Za dobrog hosta ili hostesu neophodno je da poseduje ovoljno samopouzdanja , kao i da ima izrazito prijateljski stav prema svima gostima odnosno zvanicama.

Naravno, pored lepog izgleda koji je jako bitan,hostese/hostovi bi trebalo da budu dobro fizicki pripremljeni , spremni na sate sedenja ,hodanja i komuniciranja i odrzavanje koncentracije uz prijatan osmeh koji je takodje bitan.

Prijavu za posao hosta/hostese mozete popuniti isto kao i prijava za posao promotera.

Dokument:
ICC Međunarodni kodeks
o unapređenju prodaje.

ATL I BTL PROMOTIVNE TEHNIKE

Iznad linije (Above the line – ATL) i Ispod linije (Below the line-BTL ) predstavljaju dva tipa tehnika promocije.

ATL tehnike su usmerene na masovni auditorijum,kao sto su TV, radio i novine i koriste se za razvoj preduzeca.

BTL tehnike su vise usmerene na pojedinca i na kreiranje

prodaje. Promocije ispod linije se odnose na aktivnosti van masovnih medija i imaju rastuci znacaj u komunikacionom miksu brojnih kompanija,ne samo kod potrosackih ,vec i kod industrijskih proizvoda.

Rezultati preduzetih aktivnosti kod ATL tehnika su tesko

merljivi, dok su kod BTL tehnika lako merljivi i pruzaju preduzecu jasan uvid u stopu isplativosti investicije.

Mi ucestvujemo u organizaciji BTL promocija za nase klijente i uz angazovanje nasih promotera ostvarujemo direktnu komunikaciju sa kupcima, na prodajnom mestu,u cilju poboljsanja prodaje.

PROMOCIJE.RS je deo grupe sajtova ZAPOSLISE.RS